22 Mayıs 2011 Pazar

Tumblr icat oldu blogger unutuldu


Bu aralar tumblr'a sardım. Kısa yazılar, resimler, müzikler, videolar paylaşmak için birebir. Blogda kısa şey yazmak istemiyorum. Uzun yazılar da öyle her zaman gelmiyor. Blogda yazı yazmak için bişeyler yaşamam lazım. Aklıma bişey takılmalı, bişeyi kendime dert edinmeli, bişeyin bana yazdırması lazım özetle. O da bu aralar olmuyor malesef. Tam bir atalet dönemine girdim. Boşlukta dolanıyorum sanki. Hedefsiz, amaçsız, günübirlik... Ne olacağım belli değil, ne olduğum gayet açık... Nereye gidiyorum? An geliyor; tamam bu sefer belli, hadi bismillah diyorum. An geliyor, boş teneke gibi bir hâl alıyorum. Kafam boş, kalbim boş, ruhum boş... Hiçbir şey etkilemiyor beni o anlarda. Bitkisel hayat sanki. Sonu hayrolsun inşallah. Tumblr profilim mi? Ama kimseye söylemeyin bak: yakupbugra.tumblr.com

7 yorum:

  1. unutulmayan blogger istiyoruz !

    YanıtlaSil
  2. Cahilliğime verin benim bu paylaşım kanalından haberim yoktu haberdar ettiğiniz için teşekkür ederim :)
    Sizi de ziyaret edeceğim kimseye söylemeden tabii :)

    YanıtlaSil
  3. @lumican ben unutmam :) blogu da insanları da ;)
    @kalb-i şikeste estf cahillik değil de, kullanan insanların çevrenizde olmaması olabilir :)

    YanıtlaSil
  4. Evet evet aynen öyle oldu...
    Benim cahil bırakan arkadaşlarım utansın :)
    Latife bir yana tekrardan teşekkür ederim bilgilendirmeniz için..
    Başarılar..
    Blogunuzu unutmamanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Yanii yaniiii yanii heryerdee sennnnnn ! :D

    YanıtlaSil
  6. Tumblra takılıp blogu unutan bizden değildir. :P
    Dipsoru: Tumblr u 'tulumbur' diye okuyan sadece ben miyim ?

    Büteyra.

    YanıtlaSil
  7. Ben "tamblır" diye okuyanlar safındayım :)

    YanıtlaSil