17 Ocak 2010 Pazar

Arabaya bindim, dönmedi teker :P

Bu aralar ne yapsam da köşeyi dönsem, paçayı yırtsam, para kazansam gibi düşüncelerle boğuşuyorum :) Girişimcilik moda oldu ya ben de modayı yakından takip eden biri(?) olarak, girişimci olmaya karar verdim :P Bi web sitesi yapsam, sonra onun günde 1000 felan ziyareti olsa, ben de reklamlardan para kazansam gibi :P Boş hayaller işte :)

Bizim evin yakınlarında yine bi düğün var. Öğlen 1 gibi başladı hâlâ devam ediyor. Arada bir çok meşhur olan uzun havasını söylüyor, "arabaya bindiiiiim , dönmediii tekerrrr" diye bi uzun havası var bu adamın :) İlginçtir hep de aynı adam geliyor düğünlere :D Garibim itşe arabanın tekeri dönmemiş, sonra dünyası başına yıkılmış. Karısı arabanın tekeri dönmüyor diye adamı terketmiş :) Evlatları da kaçmış evden felan, yaa böyle hüzünlü bi uzun hava işte :)

Bu arada internet kafe yazılımın gidişatı iyi haa :) sınavlar bitince, teknoparka başvurcaz iş için. O zamana kadar biterse, elle tutulur bi projemiz olur.

Bugün babannem baktım eline Kuran almış, böyle parmağıyla satırları takip ediyor. İyi de babannem Kuran okumayı bilmez ki dedim içimden :) Meğer halam demiş ki Kuran'ı okuyamasan da öyle sayfaları takip edersen sevabı var. Anneme de sormuş babannem, annem de her sayfada bi İhlas okursan daha iyi olur demiş. Yaşlılar böyle çok ilginç oluyorlar işte. Çok saf, temiz düşünceleri var. Bilmiyorlar ama yapmayı da istiyorlar. Mesela babannem bi ihlası bilir bi de fatiha :) bütün namazlarını onlalarla kılar. Yanında babanne diye seslensen, hıı der :D Sağa sola felan bakar :) Ya Rasulallah'ı Allah'ın ismi zanneder :) Öyle işte. Ama dediğim gibi çok saf ve temiz duygularla düşüncelerle yaparlar bunları. Allah kabul etsin inşallah :)

2 yorum:

  1. ismi lazım değil:)18 Ocak 2010 11:32

    amin...ya babanne'nin namazda "hı" demesine çok güldüm:)...napsın yaa,dur bakalım ne çileler çekti o kadın,acaba eğitim diye bişey gördümü? allah indinde ne değerlidir onların amelleri kimbilir? aklıma musa(as.) zamanındaki,dua eden çoban geldi...aslında şuraya yazılabilecek o kadar çok şey varki! yorumu uzatıp sıkmak istemem...

    YanıtlaSil
  2. Evet o çobanın hikayesini biliyorum. Önemli olan samimi olmak zaten :)

    YanıtlaSil