28 Ocak 2010 Perşembe

Nankörleerr :P

Yazmayalı 4 gün olmuş :) Biraz zırvalayalım hadi :)

İki gün önce Tokat'tan Halamlar geldi. Dün de hala oğluna bilgisayar aldık. Bilgisayar mühendisliğinde okuyoruz ya, her bilgisayar alan bana danışıyor. Aslında danışmanlık ücreti alsam hiç fena olmaz hani :) Şimdi bizim halalar, bişeyi aldı mı en iyisini alırlar, o yüzden bilgisayar için de en iyisini istediler. Gittik vatan bilgisayara. Bilgisayar almaya 5 kişi gittik :) Ben ordaki görevliye listeyi verdim, o da bilgisayarı toplamaya başladı. Adam monitörü gösterecek, biz 5 kişi adamın peşinden ördek yavruları gibi monitörün yanına gidiyoruz :) Ses sistemini gösterecek, bu sefer oraya gidiyoruz. Böyle gezindik mağazanın içinde. Gülünç bi durumdu aslında. Altı üstü bir bilgisayar alıyoruz, 5 kişinin de bakmasının manası ne ki? Garipsiyorum böyle durumları :)

Neyse efem aldık bilgisayarı eve geldik, XP kuracam ben bilgisayara. Paketlerinien çıkarıyoruz amaaa nasıl özenle çıkarıyoruz bir görseniz :) ben kendi bilgisayarım olsa öyle özen göstermem sırf onların diline düşerim korkusuyla dikkatli davrandım :) Kurulumunu da yaptıktan sonra dedim biraz film felan atayım çocuğa. Sonra diğer halamlar geldi işte. Eeee onlar gelir de bilgisayarı görücüye çıkartmak olmaz mı :) Sanki gelinlik kız gösterir gibi bilgisayar gösteriyorlar :) " Bak teyze bilgisayar aldık".  "hımm güzelmiş ali " :)

Bilgisyarın 21,5" ekranı var, bir de 2+1 ses sistemi aldılar. Öyle olunca benim de canım film izlemek çekti :) dedim " la ali akşam film izleyek" :P tamam olur dedi. Ama 5 dk sonra hadi paketleyelim bilgisayarı dedi. Bu lafı duyunca dünya başıma yıkıldı sanki :P Ulan ben sizin için o kadar uğraştım vakit ayırdım, sen bi film izletme... Nakörsünüz lan :P Alın malınızı başınıza çalın :P dedim içimden :D

Öyle işte, bizim sülale biraz garip :) Ben mi? Ben onlardan da garibim heralde :))

Bugün bi de internet kafe programına hız veriyim dedim. Tam 9 saattir programı yazmakla uğraşıyorum :) bazen öyle bir yerde takılıyorum ki, yarım saat düşündüğüm oluyor. Ama güzel olacak güzeeell :) açık kaynak dünyasına hediyem olacak bu program :P

7 yorum:

  1. ehe ehe ehe :)))

    insanoğlu nankördür diye boşuna söylememişler:P


    program konusunda başarılar dilerim,kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  2. internet kafe programı ha...
    Allah kolaylık versin kardeşim
    tahsin de tez için yapmıştı sıraç abiyle
    tahsin olsa yardım ederdi sana :);)

    YanıtlaSil
  3. Tahsin abi olsaydı zaten onun programını alırdım :) mecburiyetten yapıyorum valla :) hazırı olsa direk konarım yani :) sirac abiye sormuştum da bende yok kodlar dedi.

    YanıtlaSil
  4. Komik olduğunu söylemiştim daha evvel değil mi? O halde tekrarlamış olayım:D

    YanıtlaSil
  5. o sizin komikliğiniz :P

    YanıtlaSil
  6. haha :D bana film izletmediği ses sistemi bozuk çıkmış :) şimdi Tokat'talar bi de :D

    YanıtlaSil