22 Ocak 2010 Cuma

Ve finaller biter...


Ooohh beee diye bi oooh çekiyim şöyle :) Normalde hiç sınavlara felan takılmazdım ama bu dönem biraz sıkışınca, mecburen sınav stresini ben de yaşadım. En son dün(perşembe) iki finale girdikten sonra hele bi de birinden 80 aldığımı öğrendikten sonra, sanki üstümden daş galdırdılar :) Çarşamba gece 05:00'da yattım gerçi o zaman çarşamba değil perşembe oluyor ama neyse işte :) 3 saat uyku uyudum. Şuan da acayip uykum var ama uyumak istemiyorum. Sanki sınavların bitmesiyle serbest kaldığım ya, ertelediğim bi sürü şey var da onları yapmak istiyor gibiyim. Halbuki öyle bişey de yok :)

Dün sınava çalışacam diye vadiyi de izledim zati :) 3 haftadır izlemiyordum bugün hepsini izledim. Gerçi artık eskisi kadar ilgimi çekmiyor ama olsun sırf Aron Feller müziğini dinlemek için izlerim :) Haaa bi de Zaza var onun hatırına da izlerim bak :) değil mi ceevheriiim :D Ali Sürmeliyi bu konuda takdir edebilirim (sanki ben takdir edince bişey oluyor da ) Aldığı her rolü çok güzel oynuyor. Adamımsın Ali  :P

Bugün ilk defa bowlinge gittim ayıptır sülemesi :) Zevkliydi ama biraz tuzlu işte :) Öyle bilgisayrdan dandik oyunlara benzemiyor. İlk iki atışta hiç bişey deviremedim. Tabi mühendis kafamı kullanarak, gerekli hesaplamamamı yaptım ve üçüncü atıştan sonra tuturmaya başladım :) Yalnız topu (top mu o) attığımız yerde bi yamukluk vardı sanki. Sağa doğru çekiyordu topu. İki kere strike yaptım :) strike ne diyeceeniz şimdi; bütün labutların tek seferde devrilmesiymiş ben de bugün öğrendim :) İsterseni zacemi şansı diyin yani :) Ben onu hesaplayarak attım her seferinde :P

Bi de bitmeden BİDO'ya sesleniyim: iyice inek oldun, bitir sınavları da gel artık :) kimse yorum rsen olmayınca friendfeed'de :) Bitirişi Zaza ile yapalım. Siz beni sevmiymisiiiiiz ? :)

1 yorum:

  1. ismi lazım değil:)22 Ocak 2010 18:41

    :) hadi bakalım geçmiş olsun iyisin ;) allah daim eylesin...

    YanıtlaSil