19 Ocak 2010 Salı

Final of Finaller :P

Finallerin sonuna doğru geliyoruz. Yarın 1 ve öbürgün 2 finale girdikten sonra dönemi bitiriyoruz. Finallere çalışacam diye kaçgündür evden dışarı çıkmadım, gelgelelim finallere de çok çalışamadım. Tabiri caizse, kendimi ot gibi hissediyorum. Beynim duruyor, duygularım çalışmıyor, ben bilgisayara, bilgisayra bana bakıyor. Bu durum hep de böyle sınav dönemlerinde oluyor. Hani çok çalışıyorumi ondan benynim iflas ediyor desem öyle de değil :) Az çalışıyorum desem,  ne alakası var :) Kuran ve kitap okumuyorum bu günlerde ondan olabilir belki.

Evden dışarı çıkmadığım için öyle ilginç şeyler de yaşayamıyorum ki buraya yazayım. Harbiden bildiğin ot olmuşum yav :) Neyse yazacak, anlatacak bieşy yok öyle. Siz en iyisi bu ot'a bol bol dua edin. Bari şu son 3 sınavdan kalmasın :)

1 yorum: